środa, 16 września 2015

Odwiedziny w gminie Kolno

Dzisiaj na zaproszenie wójta gminy Józefa Wiśniewskiego odwiedziłem Kolno. Tam spotkałem się z pracownikami urzędu gminy, którzy pracują w komisji wojewody szacującej szkody spowodowane suszą. Mają dużo pracy, bo ponad 900 protokołów, ale widać że ich praca jest dobrze zorganizowana. Doceniam pracę pracowników gminy, przedstawicieli ośrodków doradztwa rolniczego i izb rolniczych i bardzo dziękuję im za ich zaangażowanie.
Odwiedziłem też wieś Czerwone, gdzie w towarzystwie wójta gminy, starosty i wicestarosty powiatu kolneńskiego, kierownika Biura Powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz przedstawicieli Podlaskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego spotkałem się z ponad 50 osobami - sołtysami, rolnikami i mieszkańcami gminy Kolno. W trakcie mojego wystąpienia przedstawiłem aktualną sytuację w rolnictwie. Omówiłem tryb składania tzw. wniosków suszowych i wypłat rekompensat oraz działania inwestycyjne prowadzone w ramach PROW 2007-2013 oraz PROW 2014-2020. Rzecz jasna tematów do rozmowy było dużo więcej.
To było udane spotkanie. Cieszę się, że przebiegało w sympatycznej atmosferze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz