środa, 9 grudnia 2015

Podziękowanie


Wszystko ma swój początek i koniec. Dziś, po pięciu miesiącach, zakończyłem pracę jako wicewojewoda podlaski - z czego przez dwa miesiące pełniłem obowiązki wojewody. Było to kolejne wyzwanie zawodowe w moim życiu. Zrobiłem wszystko, co było można, by godnie reprezentować Radę Ministrów RP, a także by Podlaski Urząd Wojewódzki oraz podlegające mi służby i inspekcje sprawnie funkcjonowały. Dziękuję wszystkim, którzy mnie w moich działaniach wspierali i wszystkich z którymi miałem zaszczyt współpracować. A na zakończenie - jeden z maili, jaki otrzymałem dziś na pożegnanie. Dla mnie wzruszający - i bardzo za te słowa dziękuję:
"Szanowny Panie Wojewodo. Dziękuję Panu, za Pana obecność wśród nas, za życzliwość i uśmiech. Z okazji Imienin życzę Panu wszystkiego co najlepsze, najpiękniejsze i najbardziej Panu potrzebne; niech tam gdziekolwiek Pan będzie znajdą się tak dobrzy i sympatyczni ludzie jak Pan sam. Wszystkiego dobrego raz jeszcze."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz